joi, 8 noiembrie 2007

Imi e dor!

Imi e dor
De glasul tau care imi spune ca ma iubeste,
De pielea ta fina,
Sa o sarut usor,
Sa te stang in brate cand dormi,
Si cand te trezesti din nou,
Sa iti asezi capul pe pieptul meu.
Imi e dor de parul tau care imi mangaie fata,
De ochii tai limpezi,
De buzele moi si dulci,
Care ma fac sa tanjesc dupa ele.
Imi e dor de clipele cand te tin de mana,
Si iti vorbesc, si tu ma asculti,
Mi-e dor sa te privesc,
Cum dormi, cum razi, cum esti fericita
Cum spui ca pleci, dar totusi mai ramai,
Inca un sarut, o imbratisare,
Mai multe.
Imi e dor sa vad cum,
Atunci cand iti spun:'Te iubesc'
Radiezi de fericire, si asezi cuvintele astea
Intr-un loc, acolo in sufletul tau.
Imi e dor de tine, asa cum esti,
Vesela, calda, dulce
Dar stiu ca maine o sa te vad.
Si o sa iti spun ca te iubesc.
Si tu... O sa ma saruti usor...
Cu dragoste
Spunand:'I miss u 2 matzu'

3 comentarii:

dee spunea...

Dupa cum ziceam si mai devreme, imi place poezia pentru ca este vizuala.. mi-am imaginat usor toata scena si atmosfera.
Si mi se par foarte romantice primele 3 cuvinte din poezie care dau si titlul ;)

Power Puff Girl spunea...

Poezia e ft frumoasa...se vede fericire, frumusete, parca sufletul trepideaza de fericire...Eh, cel mai frumos in viata este sa iubesti si sa fii iubit!

Anonim spunea...

foarte frumos...se aseamana putzin cu povestea mea.vlad