miercuri, 23 ianuarie 2008

Singur

Mai multe intamplari din ultimele zile m-au facut sa imi dau seama cat de aiurea e sa fi singur intr-un oras, departe de orasul tau natal:|

Nu zic, am prieteni multi, cunostinte! Dar in caz de ceva oare ar sari ei sa ma ajute? Adik, sa ma ajute cu adevarat. Daca ar fi sa ma internez in spital, oare ar veni cineva sa ma vada.
Azi m-am gandit mult la asta, si mi-am dat seama ca....nu ar veni nimeni! Sau poate o persoana 2, dar nici acele persoane prea mult, pentru ca ar avea alte treburi de rezolvat, fiecare cu problemele lui:|

Si cand ma gandesc ca eu as sari in ajutor oricui, si m-as duce in vizita ori de cate ori ar fi nevoie. E aiurea ... Desi ma simt rau, sper sa nu ajung in situatia de mai sus!
Desi ma doare gatul, nu o sa spun nimanui, pentru ca nu vreau sa ii impovarez si pe altii cu problemele mele.

uffff....a aiurea sa te simti singur! E aiurea sa iti dai seama ca atunci cand ai avea nevoie cu adevarat de ajutor, v-a trebui sa il ceri, si nu sa ti se ofere!

dar cred ca in momentele astea iti poti da seama cui ii pasa cu adevarat de tine, cine iti este prieten, si cine doar amic, cine te iubeste, si cine doar zice ca o face.

Sunt trist, imi e dor de ea, ma doare gatul, cred ca am febra..si totusi sunt singur, si v-a trebui sa trec singur prin asta:|


Stiu ca e cel mai aiurea post al meu..dar asa ma simt:|

2 comentarii:

Power Puff Girl spunea...

Problema e ca toti suntem singuri, oamenii de langa noi sunt aici pentru o perioada, dar si ei dispar, asa cum si noi disparem din viata altora, dar ca sa poti supravietui trebuie sa intelegi cat de singuri suntem de fapt! Insa acum nu cred ca esti singur, ci doar un moment de bad timing intre tine si cei apropiati. Nu te lasa coplesit! sunt momente si momente.

Anonim spunea...

doar in momente d-astea ne dam seama ce prieteni avem,cati si cat de...spontani:(de obicei exact cand avem mai mare nevoie sa vedem ca sunt...dispar...